Telefonos rendelés: +36 70 429 7994 (H-P: 9-17h)

 

Szállítási információk

Az Ínyenc Piactér az országos lefedettség érdekében az iLogistic logisztikai szolgáltatóval és a GLS Futárszolgálattal dolgozik. Amikor rendelést adsz le a fizetési opciók kiválasztása után a piactéren akár több eladótól, akkor a központi raktárunkban összekészítjük a csomagot, majd átadjuk a GLS futárszolgálatnak, aki 1-2 munkanapon belül házhoz szállítja neked.

Fontos, hogy tudd, hogy csupán 1 db. szállítási költség van, akármennyi termelőtől teszel a kosaradba termékeket.

Minimális rendelési érték pedig nincs.

  • A szállítási költség egységesen 990 Ft. rendelésenként értékhatártól függetlenül.
  • Az utánvét díja 250 Ft., ha ezt a fizetési módot választod.

Fontos: Ha délután 14 óráig adod le a rendelésedet, akkor a következő munkanapon a futár kiszállítja.

A szállítás folyamata:

1. A kiszállítás előtti napon fogsz kapni egy értesítést a másnapi GLS kézbesítésről.

2. A kiszállítás reggelén kapsz egy emailt a 3 órás időablakkal, amikor a futár érkezni fog hozzád.

3. A futár a megadott idősávban a rendeléskor megadott címen megpróbálja a kézbesítést.

4. A futárnál utánvétes fizetés esetén tudsz bankkártyával és készpénzzel is fizetni. (Kérjük, könnyítsd meg a futár dolgát azzal, hogy bankkártyával fizetsz.)

5. Ha valamiért nem talál a megadott címen a futár, akkor még kétszer meg fogja próbálni a kézbesítést a következő munkanapokon. Ezekről is fogsz kapni értesítést.


Ha a szállítás után a termékkel kapcsolatban kérdésed van, akkor nézd meg a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkat. Ha panasszal élnél, akkor itt találod a Panaszkezelés oldalunkat. Ha felkeresnéd az ügyfélszolgálatunkat, megteheted az ugyfelszolgalat@inyenc.hu email címen.

A csomagolásnál a logisztikai partnerünknek szigorú csomagolási útmutató mentén kell összecsomagolni a termékeket számodra, mely előírja, hogy nem használhatnak műanyag térkitöltőt, se műanyag ragasztószalagot. Így próbáljuk fenntarthatóbbá tenni a működésünket. Ha esetleg mégis műanyag térkitöltővel, vagy ragasztószalaggal találkoznál, akkor írj nekünk az ugyfelszolgalat@inyenc.hu email címre és utánajárunk az esetnek.