Szállítási információk

Az Ínyenc Piactér az országos lefedettség érdekében a GLS Futárszolgálattal dolgozik. Amikor rendelést adsz le a piactéren több eladótól, akkor a GLS eladónként gyűjti be a csomagjaidat és szállítja ki neked a megadott időkereten belül. A legtöbb esetben a csomagok - habár külön helyről érkeznek - egyszerre érnek oda hozzád, hiszen a lakcímedhez általában ugyanaz a futár van hozzárendelve.

Fontos, hogy tudd, hogy az összesített szállítási költség eladónként kerül felszámításra. 

A minimális rendelési érték eladónként 3000 Ft. 

  • 3.000 és 10.000 forintos vásárlási érték között: 1450 Ft-os a szállítási költség eladónként 
  • 10.000 és 20.000 forintos vásárlási érték között: 990 Ft-os a szállítási költség eladónként
  • 20.000 Ft-os vásárlási érték felett: ingyenes a szállítás eladónként

Piacterünk így képes biztosítani a széles eladói választékot, valamint a magas színvonalú országos szállítást 2-4 munkanap alatt. Biztos lehetsz benne, hogy minden termék attól az eladótól érkezik hozzád, aki azt előállította.


A szállítás folyamata:

1. A kiszállítás előtti napon fogsz kapni egy értesítést a másnapi GLS kézbesítésről.

2. A kiszállítás reggelén kapsz egy SMS-t a 3 órás időablakkal, amikor a futár érkezni fog hozzád.

3. A futár a megadott idősávban a rendeléskor megadott címen megpróbálja a kézbesítést.

4. A futárnál utánvétes fizetés esetén tudsz bankkártyával és készpénzzel is fizetni. (Kérjük, könnyítsd meg a futár dolgát azzal, hogy bankkártyával fizetsz.)

5. Ha valamiért nem talál a megadott címen a futár, akkor még kétszer meg fogja próbálni a kézbesítést a következő munkanapokon. Ezekről is fogsz kapni értesítést.


Ha a szállítás után a termékkel kapcsolatban kérdésed van, akkor nézd meg a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkat. Ha panasszal élnél, akkor itt találod a Panaszkezelés oldalunkat. Ha felkeresnéd az ügyfélszolgálatunkat, megteheted az ugyfelszolgalat@inyenc.hu email címen.