Panaszkezelés

 

Nem ízlik a termék, amit rendeltem.

Az ízlés szubjektív dolog. Ebben az esetben azt tudjuk javasolni, hogy legközelebb válassz másik terméket, vagy eladót, mivel minden termékkategóriában több eladónak a termékét is megtalálod. Biztosak vagyunk benne, hogy meg fogod találni az ízlésednek való termékeket.

Van lehetőségem a terméket visszaküldeni?

Nincs, amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, kérjük, hogy ne küldd vissza. Kérünk, hogy jelezd az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen indoklással, hogy mi a probléma a termékkel. Vagy munkanapokon 8 és 18 óra között hívd a +36 70 429 7994 ügyfélszolgálati telefonszámot.

Van-e lehetőség a termék közvetlen cseréjére?

Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, arra kérünk, hogy jelezd az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen indoklással és a panaszod rövid kivizsgálását követően díjmentesen küldünk neked egy új terméket, ha a panaszod jogos volt. Az eredeti terméket nem áll módunkban visszavenni, mivel élelmiszerről van szó.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha a kiszállított termék sérült/elégtelen, akkor kérünk, hogy küldj fotót a sérült/ elégtelen termékről/ csomagolásról az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, hogy mihamarabb tudjunk intézkedni az ügyben. Ezután a csereterméket azonnal az útjára indítjuk. Az ügyfélszolgálat munkatársai mindenben segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Nem ízlik a termék, amit rendeltem.

Az ízlés szubjektív dolog. Ebben az esetben azt tudjuk javasolni, hogy legközelebb válassz másik terméket, vagy eladót, mivel minden termékkategóriában több eladónak a termékét is megtalálod. Biztosak vagyunk benne, hogy meg fogod találni az ízlésednek való termékeket.

Lejárt szavatosságú terméket kaptam a rendelésem után.

Abban az esetben, ha a kiszállított termék lejárt, akkor kérünk, hogy küldj fotót a csomagolásról, amivel igazolni tudod, hogy lejárt az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, hogy mihamarabb tudjunk intézkedni az ügyben. Ezután a csereterméket azonnal az útjára indítjuk. Az ügyfélszolgálat munkatársai mindenben segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Műanyag volt a ragasztószalag és/vagy a térkitöltő, amiben a termék csomagolva volt.

Eladóinknak konkrét csomagolási útmutatót adunk annak érdekében, hogy teljes mértékben papír alapon csomagolják a termékeiket. Az ugyan elképzelhető, hogy a termék maga esetleg műanyagba van csomagolva (pl. vákumcsomagolás kolbászoknál, sajtoknál), de a térkitöltőnek, a kartondoboznak, valamint a ragasztószalagnak papírnak kell lennie. Ha nem így van, kérjük jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@inyenc.hu email címen.