Gyakran Ismételt Kérdések

1. Fiókom

 

Hogyan regisztrálhatok?

A regisztrációhoz kattints a fejlécben a »Fiókom« linkre, majd a lenyíló ablakban a »Regisztráció« linkre, majd töltsd ki a regisztrációs lapot. Fiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod. Mindkét esetben az e-mail címedet és egy jelszót kell megadni. Ha számodra kényelmesebb, regisztrálj és jelentkezz be később Google vagy Facebook fiókoddal. A regisztrált fiókodba bármikor beléphetsz, és megtekintheted, ellenőrizheted, vagy módosíthatod az adataidat.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

Kattints a főoldal jobb felső sarkában a “Fiókom” alatt a »Bejelentkezés« gombra, majd az »Elfelejtetted a jelszavad?« linkre, és add meg a fiókban rögzített e-mail címedet. Erre a címre küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod az új jelszavadat. Ezt a jelszót bármikor megváltoztathatod a profilodban. A profilodban a "Jelszó" mezőben biztonsági okokból csupán kis pontokat találsz. Ha meg akarod változtatni a jelszavadat, akkor írd át a "Jelszó" és a "Jelszó megerősítése" mezőt az új jelszóra.

Tudok regisztráció nélkül vásárolni? 

Igen. Fiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod. Ha számodra kényelmesebb, regisztrálj Google vagy Facebook fiókoddal.

Hogyan törölhetem a fiókomat?

Írj nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, és azonnal töröljük a fiókodat.

Az adataimat továbbadhatják harmadik fél részére?

Természetesen az ügyfelek adatait szigorúan bizalmasan kezeljük, és nem adjuk tovább harmadik fél részére.

Ha megváltozott az e-mail címem, de nem szeretném a régi fiókomat elveszíteni, akkor mit kell tennem?

Írj nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, és mi rögtön megváltoztatjuk a fiókhoz tartozó e-mail címedet. 

Hol jelezhetem, hogy töröljék az adataimat?

Írj nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, és mi töröljük az adataidat.

Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

Nem, a regisztráció természetesen ingyenes. 

Ha regisztrálok hírlevelet is kapok?

Igen, a regisztrációval automatikusan felkerülsz a levelezőlistánkra. A levelekben minden esetben lesz lehetőséged leiratkozni a levél alján található "leiratkozom" link megnyomásával.

Miért kell a születési dátumomat megadnom a regisztrációnál?

Ez a lehetőség opcionális. Szeretnénk a lehető legjobb szolgáltatást biztosítani a számodra. A születési dátumodra azért van szükségünk, hogy később tudjunk neked ajándékot, kupont, vagy más előnyt biztosító kedvezményt küldeni.


2. Rendelés

 

Hogyan tudok rendelni?

Nagyon egyszerűen:

Csak tedd a kosaradba a kívánt termékeket. Ezután a "Még nézelődöm" gombra kattintva tovább tudsz válogatni a piactéren, vagy a "Kosár megtekintése" gombra kattintva át tudod tekinteni a kosarad tartalmát. Az »Irány a pénztár« gombbal jutsz el a checkout oldalig. Ezután három lépés (Szállítási módok - Vásárlói adatok - Fizetés módok) következik a rendelési folyamatban. A végleges fizetés előtt még megtekintheted a rendelésed összegzését. Miután meggyőződtél róla, hogy minden adat helyes, a »Megrendelés« gombra kattintva véglegesítsd a rendelést. Új felhasználó vagy? Semmi gond: fiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod. (Google és Facebook fiókkal történő regisztrációra és bejelentkezésre is van lehetőség.)

Hogyan tudok egyszerre több eladótól rendelni?

Válogass kedvedre bármelyik eladó termékei között. A »Kosárba helyezem« gombra kattintva az egyes eladók termékei megjelennek a kosaradban.

Fontos, hogy tudd, hogy az összesített szállítási költség eladónként kerül felszámításra. A minimális rendelési érték eladónként 3000 Ft. 3.000 és 10.000 forintos kosárérték között 1450 Ft-os szállítási költséget számolunk fel az adott eladónál. 10.000 és 20.000 forintos kosárérték között 990 forintos szállítási költséget számolunk fel adott eladónál. 20.000 Ft felett pedig ingyenes a szállítás az adott eladónál. 

Piacterünk így képes biztosítani a széles eladói választékot, valamint a magas színvonalú országos szállítást 1-3 munkanap alatt. Így biztos lehetsz benne, hogy minden termék attól az eladótól érkezik hozzád, aki azt előállította.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

A rendeléseddel kapcsolatos minden fontos információt megtalálsz az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, de maximum 1-2 percen belül megkapod. Rendeléseidet a regisztrált fiókodban is nyomon követheted a "Rendeléseim" menüpontban.

Külföldi rendeléseket is leadhatok?

Jelenleg csak magyarországi lakcímekre szállítunk ki. Amikor a külföldi szállítás elérhetővé válik, minden vásárlónkat értesíteni fogjuk előre.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a fizetési módot is tartalmazza. Ezzel egyidőben az eladó is megkapja a rendelést és gondosan előkészíti, majd feladja a csomagot.   Ezután 1-3 munkanapon belül megkapod a terméket. Amennyiben mégsem vagy elégedett, jelezd az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható vagy nincs készleten?

Ne aggódj, a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azt azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy értesítést, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez nyisd meg a termékoldalt, és iratkozz fel a termékre. A következő lépésben automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét elérhető lesz.

Regisztrálnom kell, ha vásárolni szeretnék?

Nem szükséges, a vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. 

Fiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod, sőt, ha számodra kényelmesebb, Google és Facebook fiókkal való regisztrációra és bejelentkezésre is van lehetőség.

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni. A rendelést a leadást követő 1 órában van lehetőség törölni.

Az a leggyorsabb módja a törlésnek, ha fiókodban gyorsan törlöd a megrendelést a "rendelés törlése" lehetőségnél. 

Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy egy rendelés törlése esetén a rendelésben szereplő összes termék törölve lesz. Tehát ha szeretnéd törölni a rendelésedet, de azt több szállításban kapnád meg, akkor ebben az esetben az összes rendelést le kell mondanod. 

Sajnos az egy rendelésben lévő tételeket nem tudod külön-külön lemondani. 

A kérelem elküldése után kapsz egy külön emailt a rendelésed törlésének státuszáról és automatikusan visszautaljuk a rendelés összegét. 

Amennyiben kérdésed van, ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre írj nekünk, vagy hívd a +36 70 429 7994-es telefonszámot és készséggel segítünk.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket igyekszünk minél előbb feldolgozni, sajnos nem tudjuk biztosítani a szállítási cím megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található, vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül a küldőhöz. Rendelésed jóváírására ebben az esetben nincs lehetőség.

Rendelhetek telefonon is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelj. Az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen azonban szívesen segítünk, ha kérdéseid vannak az online rendelés vagy reklamáció folyamatával kapcsolatban.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre is optimalizáltuk. Amennyiben további kérdésed van, írj az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, ahol készséggel válaszolunk.

Van minimális rendelési érték?

Van, melynek értéke eladónként 3.000 forint.

Van maximális rendelési érték?

Nincs maximális rendelési érték.

Miért kell eladónként szállítási díjat fizetnem, ha különböző eladóktól rendelek egyszerre?

Piacterünk így képes biztosítani a széles eladói választékot, valamint a magas színvonalú országos szállítást 1-3 munkanap alatt. Így biztos lehetsz benne, hogy minden termék attól az eladótól érkezik hozzád, aki azt előállította.

3. Fizetés

 

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés (SimplePay), fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak akkor lesz érvényes, amennyiben a fizetési folyamat sikeres volt. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

Tudok utánvéttel fizetni?

Igen, piacterünkön van utánvétes fizetési opció.

Hogyan működik az utánvétes fizetés?

Ha fizetési módként az utánvétes fizetést választottad, kérjük, vedd figyelembe a következőket:

A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz. A kiszállított termék ellenértékét a futárnak kell kifizetni. A futárnál bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.

Miért utasítottátok el a bankkártyás fizetésemet?

Ha nem lehetséges a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adtad meg az kártya adatait, nem volt fedezet a kártyán, vagy részünkről jelentkezett technikai hiba az oldalon. Alternatívaként rendeld meg a kívánt terméke(ke)t utánvétes fizetéssel.

Mikor terhelitek meg a bankkártyámat?

A vásárolt termékek teljes összegével a fizetési tranzakció befejeztével terheljük meg bankkártyádat.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát e-mailben kapod meg, 1 nappal azután, hogy a fizetés megtörtént. 

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFA természetesen minden számlán külön fel van tüntetve.

Fizethetek részletekben?

Jelenleg sajnos nem kínálunk részletfizetési opciót, azonban folyamatosan dolgozunk új megoldások bevezetésén.

Rendelhetek adómentesen?

Nem, adómentes rendeléseket nem kínálunk.

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, a rendelés számlája szólhat a vállalkozás nevére. A vállalkozás adatai a rendelés során megadhatóak.

4. Szállítás

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Általában 1-3 munkanapot vesz igénybe a szállítás. Ha jellemzően hétfő és csütörtök reggel között rendelsz, akkor 1-2 munkanap, ha csütörtök és vasárnap között rendelsz, akkor 2-3 munkanap. Szállító partnerünk a GLS Futárszolgálat.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?

Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod és mikor kerül kézbesítésre.

Továbbá a kézbesítés napján egy SMS-t fogsz kapni a GLS-től (GLS szállítás esetén) a rendeléskor megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendeléshez helyes szállítási címet adtam-e meg?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedhez helyes szállítási címet adtál-e meg, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. További lehetőségként jelentkezz be az inyenc.hu weboldalon a fiókodba majd kattints a »Rendeléseim« menüpontra! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésedet nem a helyes szállítási címre adtad fel, ügyfélszolgálatunkat elérheted az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen. Kérünk, vedd figyelembe, hogy ez esetben a szállítási idő az átlagos 1-3 munkanapnál hosszabb is lehet. 

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Eladónként számolunk fel szállítási költséget. 3.000 Ft-os és 10.000 Ft- os kosárérték között 1450 Ft-os szállítási költséget számolunk fel adott eladónál. 10.000 Ft- os és 20.000 Ft-os kosárérték között 990 szállítási költséget számítunk fel. 20.000 Ft-os kosárérték felett ingyenes a szállítás az adott eladónál. 

Piacterünk így képes biztosítani a magas színvonalú országos szállítást 2-3 nap alatt és a széles eladói választékot. Így biztos lehetsz benne, hogy minden termék attól az eladótól érkezik hozzád, aki azt előállította.

Miért kell eladónként szállítási díjat fizetnem, ha különböző eladóktól rendelek egyszerre?

Piacterünk így képes biztosítani a magas színvonalú országos szállítást 1-3 munkanap alatt és a széles eladói választékot. Így biztos lehetsz benne, hogy minden termék attól az eladótól érkezik hozzád, aki azt előállította.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha a kiszállított termék sérült/elégtelen, akkor kérünk, hogy küldj fotót a sérült/elégtelen termékről/ csomagolásról az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, hogy mihamarabb tudjunk intézkedni az ügyben. Az e-mailbe kérünk tüntesd fel, hogy visszatérítést vagy csereterméket kérsz. Ezután a jóváírást, vagy csereterméket azonnal az útjára indítjuk. Utánvétes fizetés esetén a jóváírás banki átutalással történik. Az ügyfélszolgálat munkatársai mindenben segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Mi az a részszállítás?

Ha egyszerre több eladótól rendeltél termékeket, akkor az egyes eladók termékei külön kerülnek kiszállításra. Eladóink Magyarország különböző pontjain tevékenykednek. Rendelésedhez tartozó minden csomag feladásáról és kiszállításáról kapsz külön értesítést a GLS-től.

Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet.

Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?

Mivel a rendeléseket igyekszünk minél előbb feldolgozni, sajnos nem tudjuk biztosítani a szállítási cím megváltoztatásának lehetőségét. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található, vagy a küldeményedet nem tudod átvenni, úgy az visszakerül a küldőhöz. Rendelésed jóváírására ebben az esetben nincs lehetőség.

Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

Hamarosan be fogjuk vezetni a csomagpontra történő szállítás lehetőségét.

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg csak magyarországi címekre szállítunk ki.

5. Kuponok & Ajándékkártyák

 

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját az »Ajándékutalvány vagy kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután az »Alkalmaz« gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngésződ ablakában a rendelésed végösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:

  1.  A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
  2. A kupont egy regisztrált fiókra állították ki.
  3. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
  4. A kupont nem lehet minden termékre felhasználni.
  5. A kupon lejárt.

Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ebben az esetben írd meg a kuponkódodat is.

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessétek ki?

Nem, a kuponokat nem lehet készpénzre váltani.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, ne aggódj, mert megteheted azt a következő webshopból történő vásárlásod során a kupon érvényességi idején belül.

6.Visszatérítés

 

Van lehetőségem a terméket visszaküldeni?

Nincs, amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, kérjük, hogy ne küldd vissza. Kérünk, hogy jelezd az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen indoklással, hogy mi a probléma a termékkel.

Van-e lehetőség a termék közvetlen cseréjére?

Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, arra kérünk, hogy jelezd az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen indoklással és a panaszod rövid kivizsgálását követően díjmentesen küldünk neked egy új terméket, ha a panaszod jogos volt. Az eredeti terméket nem áll módunkban visszavenni, mivel élelmiszerről van szó.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha a kiszállított termék sérült/elégtelen, akkor kérünk, hogy küldj fotót a sérült/elégtelen termékről/ csomagolásról az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címre, hogy mihamarabb tudjunk intézkedni az ügyben. Ezután a csereterméket azonnal az útjára indítjuk. Az ügyfélszolgálat munkatársai mindenben segítenek a reklamációd lebonyolításában.

7. Egyéb

 

Hogyan lehet a sütiket bekapcsolni?

A sütik aktiválásának folyamata böngészőnként eltérő:

Google Chrome 

Nyisd meg a böngésző menüjét, és hívd be a »Beállítások« elemet! Az »Adatvédelem« felirat alatt kattints a »Tartalombeállítások« gombra! Végül a »Sütik« alatt aktiváld a »Helyi adatok mentésének engedélyezése« beállítást (ajánlott)! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!

Internet Explorer 9-11 

Nyisd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és hívd be az »Internetopciók« menüpontot! Kattints az »Adatvédelem« fülre, majd told lefelé a tolószabályozót a beállítások alatt, hogy valamennyi sütit engedélyezhess! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!

Mozilla Firefox 

Nyisd meg a böngésző menüjét (»Firefox« gomb), és válaszd a »Beállítások« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre! Állítsd a kiválasztási listát a »Firefox előzmények:« mellett a »Felhasználó által meghatározott beállítások szerint létrehozni« elemre! A sütik elfogadásához tegyél egy pipát a »Sütik elfogadása« mellé, és válaszd ki az opciók közül a »Megtartás dátuma:« és a »már nem érvényes« elemeket! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!

Apple Safari 

Nyisd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és válaszd a »Beállítások...« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre, és válaszd a »Soha« beállítást a »Sütik blokkolása:« alatt! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, akkor iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre. Ehhez egyszerűen add meg az e-mail címedet az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban. Ezt követően közvetlenül kapsz egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítened a hírlevélre történő feliratkozást. A feliratkozásra a főoldalunkon van lehetőséged. 

Milyen gyakran kapok hírlevelet?

A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, mindig akkor, amikor hírek érkeznek a termelők világából, különleges akcióink vannak, vagy új blogcikkünk jelenik meg.

Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkban meghirdetett aktuális akciókról, valamint a termelők világában zajló történésekről. Amennyiben feliratkozol ingyenes hírlevelünkre, exkluzív tartalmakat küldünk neked: 

- A legújabb termékeinkről

- Kuponokról és kedvezményekről

- Akciós ajánlatainkról

- Új blogcikkeinkről

Miért nem kapom meg a hírlevelet, ha már feliratkoztam rá?

A hírlevélre való feliratkozást követően kapsz egy aktiváló linket tartalmazó visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem kapod meg a visszaigazoló e-mailt, annak egyik oka az lehet, hogy az a spam (levélszemét) mappába került. Amennyiben ennek ellenére továbbra sem kapsz hírlevelet, írj nekünk és mi utánajárunk, mi lehet a hiba. Elérsz bennünket az ugyfelszolgalat@inyenc.hu e-mail címen.

Hogyan tudlak elérni benneteket?

Elérhetsz minket e-mailen keresztül az ugyfelszolgalat@inyenc.hu címen és telefonon a +36 70 429 7994 számon (hétfő - péntek 8.00-18.00 között). Ezen kívül a közösségi média felületeken is könnyen megtalálod az Ínyenc csapatát.

Hogyan továbbíthatom nektek javaslataimat vagy visszajelzéseimet?

Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldj e-mailt nekünk az inyenc@inyenc.hu címre. Minden esetben válaszolni fogunk.

Ki áll a cég mögött?

A Gasztro Piactér Zrt. mögött a prémium fogyasztók által jól ismert HG Csoport áll, akihez többek között olyan márkák kötődnek, mint a Vince Magazin, a Haszon Magazin, a Hamu & Gyémánt, a Vince Budapest rendezvény, vagy épp a Bazilikánál a karácsonyi vásár.

Milyen webböngészők támogatottak?

Mindegyik webböngészőt támogatjuk, mi leginkább a Google Chrome-ot ajánljuk.

Mik azok a sütik (cookie-k), és mire használják ezeket?

A sütik kis adatfájlok, amelyeket többnyire egy weboldal helyez el a számítógépeden. Amikor a weboldal ismét behívásra kerül, a sütiben tárolt információk azonnal kiolvasásra és feldolgozásra kerülnek. A mi webáruházunkban a sütiket többek között arra használjuk, hogy a vásárlás idejére elmentsük a vevő bevásárlókosarát. Így nem kell minden egyes alkalommal újra bejelentkezned. A sütik használata révén továbbá azt is láthatod, hogy mely termékeket tekintetted meg legutoljára.

Mit tehetek abban az esetben, ha műszaki problémáim adódnak az oldalon?

Mindent megteszünk, hogy a piacterünk mindig kényelmes és kellemes vásárlási élményt kínáljon neked. Ha valamilyen technikai problémát tapasztalsz, vagy valami nem úgy működik, ahogy elvárnád, kérjük jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@inyenc.hu címen. Örülünk a visszajelzéseknek és igyekszünk a hibát mihamarabb kijavítani. Írj nekünk egy rövid üzenetet, lehetőség szerint egy képernyőfotót mellékelve. Ahhoz, hogy webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudd használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használd!